Doorgaan naar inhoud

FAQ

Kopersbescherming

Welke garanties zijn er?

Het gebeurd natuurlijk al eens dat er iets mis gaat met een bestelling, maar omdat de klant gelukkig houden onze hoogste prioriteit is hebben we enkele garanties voorzien :

  • Elk item dat gebroken/niet werkend aankomt wordt gratis vervangen
  • Je kan binnen 14 dagen van aankomst je bestelling altijd terugsturen
  • Mocht er iets mis gaan met de levering en het langer dan 60 dagen zou duren, wordt je bestelling volledig terugbetaald

Bestellingsinformatie

Wat als ik iets wil veranderen aan mijn bestelling?

Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Zodra ons magazijn uw bestelling heeft verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

Mijn bestelstatus zegt "Onvervuld", wat betekent dat?

"Onvervuld" betekent gewoon dat we uw bestelling succesvol hebben ontvangen! Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer en verandert uw bestelstatus in 'Vervuld'.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Als uw bestelling onverwacht is geannuleerd, is de kans groot dat onze fraudefilter uw bestelling als frauduleus heeft gemarkeerd. Als je zeker weet dat dat niet waar is, bestel dan opnieuw met een Paypal-account. Als u geen Paypal heeft, kunt u zich eenvoudig aanmelden op www.Paypal.com


Verzending

Waar verzend je naar?

We versturen onze producten naar België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en de Verenigde Staten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Nadat uw betaling is geverifieerd, duurt het ongeveer 1-3 dagen om uw bestelling te verwerken en te verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Gemiddeld duurt het minder dan 15 dagen om uw bestelling te ontvangen. U kan er hier meer over lezen.

Biedt je tracking informatie?

Ja. Nadat de volledige bestelling verzonden is krijg je een mail binnen met de tracking nummers. Je kan deze hier volgen.


Product

Kan ik mijn product retourneren?

We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten van onze producten houden, maar als je een bestelling moet retourneren, helpen we je graag verder. Stuur ons gewoon een e-mail op support@upgraderc.be en we leiden je door het proces.